Zaful Summer Wishlist

11:34:00 Teky Frost 2 Comments


Aloha!

Iako je trenutno vrijeme sve, samo ne ljetno, nisam mogla odolijeti potrazi za ljetnim stvarčicama i kupaćim kostimima, da barem time prizovem malo ljetne atmosfere. Oni koji me redovno prate znaju da ja uvijek "žugam" na ružno vrijeme, ali što da kažem - ja sam ljetno dijete 😁. Već je dobro poznato da Zaful stranica ima super izbor odjeće i modnih dodataka, a ovaj put sam se odlučila sastaviti wishlistu iz halter top dijela.

Although the current weather is everything but summer-like, I couldn't resist browsing the net for summer things and bathing suits, to, at least, try to channel the summer vibes. The ones who follow me regularly know that I always "fuss about" the ugly weather, but what can I say - I'm a summer child 😁. It is well known that Zaful website has amazing selection of clothes and accessories, so this time I decided to make a wish-list from the halter top section.



Naravno, na Zaful stranici ima toliko toga što bih izabrala za ljeto, ali ovih par stvarčica mi je zaista zapelo za oko. 

Of course, there are so many things I would choose for summer on the Zaful website, but these couple of things really caught my eye.
Sviđa li vam se wish-lista i bi li izabrali nešto slično za sebe?
Do you like my wish-list and would you choose something similar for yourself?

xx Stay Tuned xx

You Might Also Like

2 komentara:

  1. Top! Odličan izbor, inače se slažem da Zaful ima aposlutno na oko najljepše, ali i najkvalitetnije kupaće kostime, super. ♥
    IvaFashionDiary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma odlični su :D baš su me ugodno iznenadili svaki put kad bih nešto naručila :D

      Izbriši

Thank you for the comments :*