Otvaranje NYX prodajnog mjesta u Sarajevu

06:06:00 Teky Frost 10 Comments



'Ello, 'ello!

*Croatian only*
Po povratku s mora dočekala me je divna vijest od blogokolegica - otvara se NYX poslovnica u Sarajevu, a mi ne bi bile dobre beauty bloggerice da to propustimo. :-p  Tako smo se jučer, 27.08. godine gospodnje 2015, Ena, Dženana, Ema i moja malenkost zaputile u Alta shopping centar da izvidimo situaciju. (isprike unaprijed za malo mutne slike, nemirne ruke, znate kako je :-))



Naime, NYX kozmetika je već bila dostupna u BiH u određenim gradovima i online dućanima zahvaljujući firmi Alexandar Cosmetics, no mislim da je bilo krajnje vrijeme da se prodajno mjesto otvori i u metropoli. ohyeah 




Pri dolasku nas je dočekala Emina Bajrović, koja je vlasnica NYX štanda, i ekipa simpatičnih nasmijanih djevojaka koje su nudile pomoć, ali i preslatke NYX muffine. meow 




Neki proizvodi poput highlight and contour palete, macaron i wicked ruževa (koji su mene jaaaaako zanimali), gelova za obrve i nekih drugih još uvijek nisu stigli, ali Emina je obećala da će doći ;-).  No stiglo je drugih divnih proizvoda među kojima definitivno možete pronaći nešto za sebe.




Cijene proizvoda također nisu visoke - neke možete vidjeti klikom na fotografije. Pigmenti iznad su oko 9KM.





Nažalost nisam slikala svoje ruke poslije swatchanja proizvoda (Enine su bile još i gore :-D ), ali možete pretpostaviti kako su izgledale - kaos! 

Nakon razgledavanja, swatchanja i kupnje smo otišli na pileći sendvič i kavicu. Morale smo odmah slikati proizvode, naravno, da imamo za arhivu haha. :-D




Ena si je kupila nude roskaste ruževe, ali tu je Copenhagen da razbije to  :-D

Ja sam skromno "pazarila", te kupila samo round ruž u nijansi 557 Mauve i olovku za usne u nijansi 844 Deep Red. No naravno - neću stati samo na tome :-D.



Baš sam se razveselila što je NYX napokon stigao u Sarajevo, te jedva čekam da stignu novi proizvodi. A vama predlažem trk do Alta shopping centra - NYX vas čeka. ;-)

xx Stay Tuned xx

You Might Also Like

Broj komentara: 10:

  1. Cao zdgodna, gdje izlazis?
    U NYX.
    XD
    :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne pristajem na ništa manje hahahahaha XD

      Izbriši
  2. Odlično za Nyx trgovinu, no to je još jedan napad na novčanik, bar je tako bilo kod mene kad se otvorila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. oh da, ali ja sam položila test samokontrole....za sada...dok ne dođe plaća hahahahaha

      Izbriši
  3. Imam stvarno mnogo šminke za nekog ko se ne bavi pisanjem o tome ali ova vijest me je baš obradovala i neću moći proći pored Nyx-a a da nešto ne kupim. :D Ljubav, šta ćeš... ♥

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ma ne moraš pisati o šminci da bi ju volio :D
      svrati svrati ima svašta lijepoga :D

      Izbriši
  4. Je li mi mozes reci gdje se tacno nalazi u Alti, je li u sklopu neke dm-a ili? Unaprijed hvala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Odmah na ulazu je štand, pored pokretnih stepenica koje idu prema gore, s lijeve strane :) Ispred Deichmanna -valjda sam dobro opisala :D

      Izbriši
  5. Pozdrav, interesuje me gdje se tacno nalazi u Alti, je li u sklopu dm-a ili? Unaprijed hvala, blog ti je odlican

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Napisala sam odgovor u komentaru iznad ;)

      hvala ti puno :D

      Izbriši

Thank you for the comments :*