Empties #2

05:34:00 Teky Frost 19 Comments

Ahoy!

*Croatian only*

Napokon sam se riješila vrećice sa potrošenim stvarima, da se više ne vuče po kupaonici. Pošto ne trebaju neke duboke, uvodne riječi za post o potrošenim proizvodima, idemo na utiske. ☺





























Tu se uglavnom nalaze proizvodi potrošeni kroz siječanj i veljaču. Balea Soft & Clear nachtcreme sam već recenzirala, ne sviđa mi se miris, ne vjerujem da ću ju ponovno kupiti. Essence odstranjivač laka sa mirisom jagode i marakuje je jedan solidan odstranjivač, piše da je aceton free, ne smrdi previše - vjerojatno ću ga kupiti ponovno. Farmasi Arganoil tekući sapun sam uzela sa istoimenim losionom koji se našao u prošlom Empties postu, ok sapun, fino miriše, poslije smo bočicu koristila za drugi sapun, ali očito je pumpica namjenjena samo Farmasi sapunu, jer bilo koji drugi jedva istiskuje. Farmasi O'ranger hand & body lotion sam nabavila po nekoj smješnoj cijeni (mislim da je bio 2KM), te sam uz njega dobila još jedan. Ok losiončić, ništa posebno, fino miriše (kako je Nikolina rekla - miriše na Cedevitu ☺), meni pruža dovoljno njege, imam još jedan za potrošiti.




























Pamper yourself sapunčići u obliku dugmadi su presladak dar, ne mogu se točno sjetiti od koga, fino mirišu, lijepo čiste, nisu isušujući, po učinku vrlo slični Dove sapunima. Septona štapići za uši, ili kako ih ja zovem štapići za oči jer ih više koristim u tu svrhu, hahaha. ☺ Nisu još svi ni potrošeni već prebačeni u drugu posudicu. Still boja za kosu u nijansi Vulcanic Red se pokazala kao sasvim ok boja, ne isprere se odmah, a nijansa je lijepa. Kad smo već kod boje, vrijeme mi je da se ponovno obojam, tako da ću vjerojatno kupiti istu.



Avon senses refreshing lagoon piling sam recenzirala u ovom postu, miris je PREDIVAN! Odmah vas odvede na neku egzotičnu plažu i ostavlja divan osjećaj na koži. Definitivno ga moram ponovno nabaviti. Eveline Celebrities tuš za oči je sasvim solidan tuš, sviđa mi se četkica, nije vodootporan, pa ga ne preporučujem ljeti. Rimmel lasting finish 25h u nijansi 103 True Ivory sam uspjela naći u starom pakiranju u Didaco shop-u, puder je odličan, no za pola nijanse mi je pretaman, biti će bolji za ljeto, prebacila sam ga u bočicu sa pumpicom. Blazinice  ne trebam posebno spominjati, toga uvijek treba imati, a potrošila sam čak dva pakiranja.




























P2 ultra rich krema za kožicu oko noktiju je odlična, divno njeguje, divno miriše, nisam ju nešto puno koristila koliko netko drugi ☺. Bioderma sensibio micelarna je super proizvod, ovo malo pakiranje sam dobila na dar, super odradi posao, a pošto je ona potrošena moram si nabaviti novu micelarnu. Alverde aqua fluid sam nabavila po niskoj cijeni jer su ga izbacili iz asortimana, za razliku od drugih proizvoda iz ove linije - on nema lijep miris, naprotiv. Što se njege tiče je ok, no i da ga nisu izbacili iz prodaje, ne bih ga ponovno kupila. And last but not least, Nashi argan šampon i regenerator  koji sam dobila na darivanju na Makeup Arena blogu. Ulje iz ove kolekcije sam prvo potrošila i ono mi je odlično, regenerator također, a ni šampon nije loš, samo ne odgovara mojoj kosi. Pošto je ona masna pri tjemenu od ovog šampona se brzo "spljošti", tj. brzo izgubi volumen.

I to bi bili moji potrošeni proizvodi.

Jeste li probali neke od ovih proizvoda? Dijelimo li mišljenje o nečemu?

xx Stay Tuned xx

You Might Also Like

Broj komentara: 19:

  1. Svašta nešto potrešno, bravooo :-D I ja imam punu kesu potrošenih i ponosim se sa tim haha.. :-D Ja bih da probam ovu P2 kremu za kožicu oko noktiju jer toliko je hvale da jednostavno moram nekako doći do nje.. :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. potrudih se potrošiti i to skupiti :D bilo je još nešto ali je završilo u pravom smeću haha

    P2 je super kremica, ja to uglavnom ne koristim jer nemam potrebu, ali mogu potvrditi da je baš super :D ako imaš nekoga u Njemačkoj neka ti dobace ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Od kad ja ganjam tu P2 kremicu, i evo konacno ce mi je uskoro donjeti rodica, jedva cekam. :-) Slazem se Avon Lagoon, divan miris, bas nekako ljetni. Jesi ti neki dan negdje hvalila Farmasi sprej od kafe, cini mi se da jesi ? Da kupujem ja to, a? :-) Nevjerovatno kako mene takve prskalice mame. :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Uvijek je problem pola nijanse tamniji puder, ali neka nada u bolji izbor nijansi postoji :D

    OdgovoriIzbriši
  5. Snow - baš mi je drago :D kremica je baš dobra. Jesam, hvalila sam ga a fejsu, stalno ga špricam po kući, meni je predobar miris! Popila bi ga kako dobro miriše hahahahah
    Zipa - slažem se :D ja ga mrvicu pomiješam sa MUA undress your skin porcelain jer je baš baš svijetal i onda mi bude dobar :)

    OdgovoriIzbriši
  6. od navedenog sasm probala samo biodermu i eveline tuš ali ja sam smoto a kist pretanak tako da sam ga bacila nakon nekog vremena.

    OdgovoriIzbriši
  7. meni se baš sviđa tanki kistić, mogu biti precizna :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Rimmel iz tubice se brze trosi, bas ga nekad zna "izletjeti" i previse! :D




    Nominovala sam te za Liebster award post ovdje: http://arkona-makeup.blogspot.com/2015/03/liebster-award-post-ooou-jea.html

    OdgovoriIzbriši
  9. slažem se :D zato sam ga ja prebacila u bočicu pa ga fino doziram :D

    aaa sad ću da vidim, već sam napravila taj post, al moram odgovorit na tvoja pitanja ;)

    OdgovoriIzbriši
  10. Ajme meni slike su trip čovječe, gledan ih ima 10 minuta HAHAHAHHAH <3 Nemamo ni 1 zajednički proizvod :O Lipo mi izgleda Cedevita losion :D

    OdgovoriIzbriši
  11. to kad mužu dam da slikam, pa fotograf to odradi po propisu hahaha :D

    fin je meni cedevita losion :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Predivna si, pojavom, stilom, šminkom!! :D
    Mooolim te, budući da i sama muku mučim sa crvenom kosom, gdje mogu nabaviti tu Still boju za kosu? ;)

    OdgovoriIzbriši
  13. hvala ti puno na divnim rječima :3
    Still boju sam kupila u Didacu na Dobrinji :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Ahaaam,, a jooj,, imaš li možda za preporučiti neku dobru intezivnu crvenu boju koju mogu kupiti u Hr. ili preko nekog web shopa. nadam se pomoći xD
    Hvala tiiii! :D

    OdgovoriIzbriši
  15. U Hr....nisam baš sigurna, meni je ok ona subrinina narančasto-crvena (mislim da je subrina saten) ali kako rekoh ona je onako narančasto-crvena pa ne znam na koju ciljaš, Directions boje su dobre, ne znam ima li ih u Hr igdje kupiti, a na internetu ih definitivno ima, samo s njima je problem što se ne primaju na izrast nego samo na obojeni dio kose (nisam jedina, još mi je ljudi to potvrdilo) ne znam u čemu je fora....

    ima i subrina vivid, valjda ima i u Hr, nije pretjerano intenzivna ali je ok...mislim da je volcanic red ili tako nešto

    najgore kod crvenih nijansi je što se poprilično brzo ispiru :/ ili je to samo s mojom kosom, čak i one trajne....a i keune imaju fine nijanse, bila sam mislim uzela neku copper red ili light red blond....a ok mi je i palette deluxe flaming red. Nijedna nije baš ono intezivna, tj kričava, ali budu ok. Dok kod Directions ili Manic panic ima baš intenzivnih nijansi

    nadam se da sam ti bila od pomoći, ne znam točno što sve tamo ima...

    OdgovoriIzbriši
  16. ta me p2 kremica sjetila da imam neke njihove stvarčice koje bih htjela podijeliti na blogu... pa jednom valjda i hoću ;)
    super ideja s fotkama riblje oko, možda ti i ukradem ideju... ako se sjetim pri kojem okidanju ali ja sam toliko zaboravljiva da se to vjerojatno neće desiti ahahaha

    OdgovoriIzbriši
  17. Podijeli, podijeli :D
    fish eye je super, ja se inače toga ne sjetim, al gospon fotograf to profi odradi ;)

    OdgovoriIzbriši
  18. Kod tebe se lepo nakupilo :). Ja nikako ne mogu da skupim dovoljno materijala za empties :D Bas su me zanimali utisci o Farmasi losionu i sada sam sigurna da ga necu kupiti... I jako volim Avonovu Senses kolekciju, Lagoon se i meni dopada, kao i onaj novi kremasti gel za tusiranje sa vanilom :).

    OdgovoriIzbriši
  19. taj novi s vanilijom nisam probala, ali lagoon definitivno moram ponovo nabaviti :D
    farmasi losion je onako, nije loš, za moju nezahtjevnu kožu je ok :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for the comments :*