Wishlist #1

11:47:00 Teky Frost 10 Comments























*Croatian only*

Naletjela sam na raspravu o wish-listama i koja je njihova svrha, a mislim da je odgovor vrlo jednostavan - to su želje koje bi voljeli da se ispune ☺, bilo da ih sami ispunimo, ili nas netko obraduje. Božićno ludilo još nije službeno počelo, no dobro je biti spreman, jel'? ☺

Smatram se skromnom osobom. Ne moram dobiti neke uber-mega-giga skupe darove, a mnogi znaju koliko me može razveseliti i lakić za nokte za 1KM ☺, tako da će se u mojoj wish-listi svašta nešto naći ☺. Pa da krenem sa odjećom i modnim dodacima (brace yourselves, huge amount of pictures is comming):




















Kapice - obje su iz Bershke i ne znam koja je slađa. ☺ Ova panda je skroz blesava, taman za mene, haha.

U ove ljepotice sam se zaljubila na prvi pogled ♥

Slične gornjim čizmama samo niske. Oba modela - Kitten Shoes.

Bershka čizmice, zanimljive, malo "ozbiljnije" ... za posao :D

Iron Fist baletankice....otkad sam ih vidjela stoje mi na wish listi, ali uvijek bude prioritetnijih stvari...eh

Otkad me moja draga skaj jaknica napustila u potrazi sam za drugom, nešto ovakvo je divno ☺ 


 U potrazi sam i za zimskim kaputićem, a ova dvasu prelijepa. ☺




          

         

  

           

Ove torbe su također odavno na wishlisti ☺

Eto zatrpah sa modom, haha. A sada malo kozmetike:

Inače bih voljela probati svašta još od Lush-a, ali ovo je prvo.

Pročitah dobrih recenzija, pa bih voljela vidjeti kako meni stoji na licu

Neki od Real Techniques setova.

Inglot red gel liner - totalno vampirski ♥

Boje su hipnotizirajuće, me wants!!!
I to bi bila moja "mala" wishlista. Naravno, ima još dosta stvari koje bih voljela nabaviti, no to ću neki drugi put objaviti. ☺ Lakiove za nokte, ruževe i druge kozmetičke sitnice nisam posebno navodila, no to ne umanjuje koliko ih volim. ☺

Sviđa li vam se moja wish-list? Volite li vi praviti wish-liste? Jesu li vam se neke želje ostvarile?

xx Stay Tuned xx

You Might Also Like

Broj komentara: 10:

  1. Svidja mi se tvoja whislista. :D Ovi kaputi su prelepi. Ja sam ove godine konacno nasla kaput koji mi pase, kao i dvoje cizmica. :D Inace mi je frka uvek oko obuce. Sad ne mogu da nadjem patike.

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je uvijek problem naći obuću jer mi je uglavnom sve u ponudi u ovim nekim dućanima puno bling blinga :/

    OdgovoriIzbriši
  3. Želim i ja panda kapicu!!! :O Nisam je vidjela kod nas u Bershki :/ Jesi ti? Super ti je lista, mogu ti reći da si baš skromna kakve liste viđam :D

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala hvala :D

    Selma - daaaa u SCC-u sam je probala :D i ovu drugu isto, baš su slatke, a ima još slatkih :D I hvala :D meni ne treba puno da me usreći, a dosta ovog su zapravo i potrebe hehe

    OdgovoriIzbriši
  5. Čizme i kardigani mi se baš dopadaju.
    :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Super stvari imaš na wish listi, kapice su preslatke, ove balerinke su mi prelude, i ovaj kaput mi je baš savršeni kroj. Ostavljam ti eto Lushovu masku, ona mi ne treba, ostalo ti kradem čim nabaviš :D

    OdgovoriIzbriši
  7. a hvala hvala :D imamo sličan ukus onda? a samo probaj ukrast stvari, ja se borim za njih muahahaha :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for the comments :*